21 Eylül 2013 Cumartesi

Rötarlı evlilik yıldönümü

Evlenme yıldönümümüzü gecikmeli olarak kutlamak için Çeşme/Alaçatı da bir organizasyon ayarladım.
Duru yu anneme bırakacağımız için de önce O nu eğlendirelim dedik.
Kahvaltıdan sonra Fame City ye götürdük 
Arkadaşlarından birini ayarlayamadığımız için çok eğlenmedi maalesef.
Fame City den Duru yu 2 gibi anneannemlere bıraktık.
Annem de oraya gelecekti ,kalabalık olsunlar diye düşündük.
Duru biraz arıza yaptı,
''Telefonumun şarj aletini iş yerinde unutmuşum ,hemen alıp gelelim'' dedim.
''Babam alsın getirsin'' dedi.
''Onu almazlar içeri ,tanımazlar vs vs.''
Neyse gittik.
Yol boyunca Duru dan bahsettik.
Yalan söylemek canımızı sıktı. Bize bir daha güvenmeyecek diye düşündük.
Yolda geri dönüp onu da mı alsak dedik.
Aradık, keyfi yerinde dediler.
Vazgeçtik.
Bu arada ben sabah regl olmuştum.
Neyse gittik, otele yerleştik, bir şeyler yedik Alaçatı da
Sonra çeşme merkez e gittik.
ama çok toktuk bir şey yiyemedik.
Sakızlı dondurmamızı yiyip, çay içtik. Geldik otele.
Sonra evi aradık. Asayiş berkemal mi diye...
''Değil'' dedi annem.
Sonra telefonu Duru aldı.
''Annem siz bana söz vermiştiniz. Hemen gelecektiniz ...vs vs.'' dedi.
Biz de kalkıp, geri döndük.
Gece kalmadık yani.
Hadi gece ağlaya ağlaya uyur ama sabah uyandığında da bizi göremezse güveni çok sarsılır diye düşündük.
Neden geç kaldınız dediğinde..
''Arabanın lastiği patlamıştı. Amcalar tamir etti geliyoruz dedim''
Eve geldik,
gözler kan çanağı.
Arabanın lastiği patladı diyene kadar ağlamıyormuş.
O andan sonra kopmuş...
Annemler nasıl geri dönecekler?
Artık gelemeyecekler mi?
Biz nasıl gezmeye gitçez? vs vs vs
yemiş annemi.
Sonuç : Benim yapacağım evlilik yıldönümü organizasyonu bu kadar olur? Öküz geldim, öküz gideceğim.
*1,5 ay rötarlı
*Sabahı regl olmuş
*Bütün gün çocuktan başka muhabbet yapılamamış
*Akşam da çocuğa karşı yalancı çıkmamak için geri dönülmüş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder