24 Eylül 2013 Salı

Her Konu Okula Bağlanıyor-1

 Uzun zaman oldu yazmayalı.Ama kendimce yaşadığım karmaşayı kaldıramadığım için yazarken tekrar yaşamaktan,tekrar hissetmekten korktum.
 Anaokulu maceramızın nasıl başladığından bahsetmiştim.Uyum haftası olan haftayı öğretmenimizin rahatsızlığı dolayısıyla yaşayamamıştık.Normal koşullarda herkesin okula başlayacağı 16.Eylül günü başladık biz de okula,uyumlanamadan :)
 İlk gün okula yine maaile gittik.Zaten iki saat içinde çıktı çocuklar.Normal çıkış saatini beklemedikleri için servisi yine kullanamadık ilk gün.Ertesi sabah servisin Duru yu  evden alacağı konusunda sözleşip,evimize gittik.Ertesi sabah güle oynaya bindi servise Duru.Beni işe gittiğim diğer günlerde olduğu gibi öptü,sarıldı,vedalaştık ve servisine bindi.O ağlamadı ama ben ağladım.Çok duygulandım ne yapayım?
 Biz servisi takip edelim de güzergahından emin olalım dedik.Ancak bizden bir ev sonrasına kadar takip edebildik.Sonra gözden kaybettik servisi.Ben uzağı iyi göremediğim ve plakaları bu yüzden okuyamadığım için ve bütün servisler birbirine benzediği için!! başka bir servisin peşine takıldık.
O servisin bizle alakası olmadığını anlayınca da okula gidip,orada beklemeye karar verdik.
Saat 07.20 de servise binen kızımız 08.20,08.30..... hala okula ulaşmadı.Servisin nerede olduğunu öğrenmek için aradığımızda Üçkuyular dayız dediler.Kulaklarımıza inanamadık çünkü bizim çevremizdeki çocukları aldıktan sonra çevre yoluna çıkıp,Üçkuyular a gitmişler.Çaresiz beklemeye devam ettik.Yarım saat daha geçti,hala yoklar.Sinirden çıldırmak üzereyken yine aradık,Mimkent teymiş servis.O an bu işin servisle olmayacağınnı anlayıp,bu işi bitirmeye karar verdik.
 Servis okula vardığında saat 09.10 du.
 Servisten ilk önce Duru indi .
''Ben daha fazla dolaşmak istemiyorum.Sıkıldım artık.'' diye söylendi.
Duru yu kaptığım gibi okula soktum ki çocuk kahvaltı yapabilsin.
Sonra önce servisle ,sonra okulla konuşup,bu macerayı sonlandırdık.
Büyük bir hevesle okula geldiği için o gün öğleye kadar okulda kalmasını bekledim.Bu arada onu beklerken evimize daha yakın olan okulu arayıp,kontenjanları olup olmadığını öğrendim.
Öğlen çıkınca da direkt o okula kayıt yaptırmaya gittik.Öğlen içeride öğleci öğrenciler olduğu için içeri girip,görüşemedik ama akşam üzeri tekrar gidip,hem sınıfları gördük hem de kaydımızı yaptırdık.
 Sonuç olarak taaaaa Temmuz ayında kayıt yaptırıp,o günden beri de yakın mı ,uzak mı ,çocuk servisle gidebilir mi gidemez mi diye düşünmekten helak olduğumuz okulu, bir günde servis sorunu yüzünden sert ve net bir şekilde bırakmaya karar verdik.

Yeni maceralarımıza gün içinde yeni bir post ile devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder