5 Eylül 2013 Perşembe

Nerden çıktı şimdi bu?

Duru şu günlerde öyle şımarık öyle şımarık ki
bebek gibi konuşuyor, kucak kucak diye annemin ve benim peşimizden dolaşıyor
bu da tam karar vermeliyim derken beni tekrar vazgeçiriyor
Salı günü okul açılacak.
Duru ya her akşam konferans veriyorum.
''Ayy Duru ben çok heyecanlıyım bakalım okulda neler öğreneceksin?
Sen de heyecanlı mısın? Acaba yeni arkadaşların kimler olacak?''
falan gibi gaz cümleleri kuruyorum.
ama o
''anne benim okula gitmek istemediğimi bilmiyor musun?''
falan gibi saçma sapan cümleler kuruyor.
Bu da beni bir geriyor ki sormayın.
Bir de havadan mıdır nedir, sabahları benim saatimden önce uyanan çocuk,
şu günlerde sabahları ben giderken çok zor uyanıyor.
(Ben giderken onu uyandırmak zorundayım. Beni yolcu edip, kapıyı o kapatmazsa
arkamdan çok ağlıyormuş.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder