20 Eylül 2013 Cuma

Okulun ilk günleri

Duru nun okulunu daha 2. günü değiştirmiştik, diğer okulun servis vukuatından sonra.
Mit evlerinin yanındaki Yeşilyurt Bağımsız Anaokulu na kaydettirdik.
Çarşamba günü ben ve annem bekledik bahçede.
Bizimkinin okuldaki ilk günü olacağı için öğretmen beklememizi istedi.
Dün Sinan ve anneannesi götürdüler. Annem bekledi. Ama herhangi bir sorun çıkmamış.
Çıktıysa da öğretmen içeride halletti herhalde. Dışarı çıkmamış hiç annemin yanına.
Bugün de aynı şekilde annem bekliyor. Az önce konuştum yine dünkü gibi bir vukuat olmamış bugün de.
Okul ile ilgili neredeyse hiçbir şey anlatmıyor.
Anlatsa da sallıyor. 
Mesela ben kahvaltıda neler olduğunu biliyorum.
''Bugün okulda kahvatı yaptın mı? Neler vardı kahvaltıda diyorum.''
Sayıyor da sayıyor. Gören de 5 yıldızlı otel sanır.
Çarşamba gecesi çok zor geçti onun için.
Gece sürekli dişlerini gıcırdattı.
Sürekli rüya gördü, konuştu.
Hatta bir ara ne dediğini anlamayıp, sordum ne oldu diye.
''Sütüm her yere döküldü işte'' dedi.
Acaba sütünü döktü de biri bir şey mi dedi diye düşündüm.
Ama üstü başı temizdi .Küçücük çocuk süt dökse üstüne de gelirdi herhalde.
Çarşamba günü okuldan gelirken yolda uyumuştu .
Sizinle konuştuktan sonra eve yürürken kucak istedi.
Aldım ve uyudu ,kucağımda.
Evde de uykusunda sayıkladı sürekli öğlen.
Acaba ilk günü diye mi öyle olmuştur?
Dün gece yatarken hapşırıyor ve burnu akıyor diye Calpol vermiştim
O yüzden mi huzurla uyudu acaba?
Bilmiyorum, anlatmadığı için de bilemeyeceğim hiç sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder