30 Eylül 2013 Pazartesi

Hasta Duru

Her tarafım ağrıyor. Çok enerjik bir hafta sonu geçiremedim.
Cuma günü İstanbul da toplantı vardı.1saatlik kısa bir toplantıydı.
Öğleden sonra da Meltem le buluşup, Aylin e gittik.
Saat 8 uçağı ile döndüm.
Ama bana yalnız bir organizasyon yapmak yaramıyor.
Gün içinde hiç evi aramadım.
Her gün ne yaptınız? Okul nasıldı? Ağladı mı? ,o mu bu mu diye arıyorum.
Cuma kendi hallerine bıraktım bunları.
Eve geldim ,Duru hafif sallanıyor, gözler kaymış.
Öğretmeni biraz erken göndermiş, Cuma günü eve.
Ateşi var demiş anneme.
Cumartesi günü doktora götürdük.
Ben de Cumartesi günü için Serap ları yemeğe davet etmiştim.
Planım, Duru yla Sinan ı parka falan gönderip, evde yayıla yayıla yemek hazırlamaktı.
Orta kulak iltihabı olmuş.
Ateşi doktorda olduğumuz an 39 u geçmişti.
Doktor hemen enjeksiyon verdi.
3 gün enjeksiyon, sonra da 7 gün antibiyotik alın dedi.
Duru ilk kez iğne oluyor hasta olduğu için.
Bugüne kadar biz yalvarırdık doktora şurubu kusuyor ,iğne yapsak diye.
İğne gerekmedikçe yapılmaz diye itiraz ettiler hep.
Bu kez doktor söyleyince çok şaşırdık.
Çünkü Duru hep sordu, biz de ''yok kızım bu doktorlar iğne yapmıyorlar ,korkma '' dedik.
Yalancı çıktık.
Dün de Egepol de yaptırdık iğnesini.
Bugün Sinan öğlen gidip götürecek, sonuncusu yapılacak.
Bugün gitmedi okula, yarın da gitmez .Çarşamba göndeririz artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder