4 Eylül 2013 Çarşamba

Kış Geri Geliyor

 Kışın geri geldiğini eskiden havanın erken kararmasından anlardım.Şimdi sanki sabaha karşı üşüyüp,üzerime örtecek bir pike arayışına girmemden anlıyorum.
 Yazın sıcağı bunaltıcı oluyor belki evet,her istediğin yere her istediğin saatte gidemiyorsun.Ama kış da insana daha düşünürken bir hüzün dalgası gönderiyor.
 Kış ile ilgili olarak; kanepede uzanmış ,üzerine bir battaniye çekmiş halde çayını yudumlayıp,kitap okumak ne zevkli olur diye düşününce hüzün müzün kalmıyor ama işin aslı öyle değil elbet.Bu hayal hergün gerçekleşebilecek bir hayal değil.Çalışmadığın günler senden bolca ilgi ve oyun bekleyen bir çocuğun da olunca gerçekten hayalden öteye gidemiyor genelde.
 Her mevsim kendini hoş tutabileceğin bir uğraş bulmalı insan kendine.Bakalım ben bu kış ne yapacağım.Kış ve örgü ikilisi yan yana çok güzel göründe de bitirmeye niyetim olmayan işlere girişmeyeceğim.Kararlıyım.
 Şu an okuyacak kitaplarım üzerine yoğunlaşmaya çalışıyorum.Elimdeki bitince sıraya hangisi girmeli diye düşünüp,karar veriyorum ki arada boşluk oluşmasın.
  Dan Brown-Cehennem i okuyorum şu günlerde.Müthiş bir bilgi akışı olduğu için sindire sindire okumaya çalışıyorum.Ama sanırım çoğu insanın yaptığı veya yapmayı istediği gibi bu kitap ile bir rota çıkarıp,İtalya ya gitmek gerek.
 Şimdi değil ama belki bir gün gidersem,kaynak olarak kullanacağım bu bilgileri...

 Bir de hayatımızın bir ilki yaşanacak 1 hafta sonra.
 Okul!!!!
 Okul maceramız beni çok ama çok heyecanlandırıyor.Çünkü hep söylenen gerçek bizde de tecelli edecek diye korkuyorum.''Bir çocuk okula gitmeye ne kadar hevesli olursa olsun,mutlaka bir gün patlayacak ve tepki verecektir'' diyorlardı hep.Duru yu hangi okula göndersek diye okul okul dolaşırken gittiğimiz tüm okullarda deneyimli yetkililer de aynı şeyi söyleyince ,kendimi alıştırmam gerektiğini iyice inandım.
 Ama takip ettiğim bloglardaki okul temalı konuları okuyunca ,sakinleşemiyorum.Korkum iyiden iyiye artıyor.
 Umarım güzel haberler paylaşabiliriz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder