4 Eylül 2013 Çarşamba

İşte Mutluluk Başlıyor !!!

 Uzun zamandır blog yazmaya başlamak istiyordum.Ama bu sorumluluğu kaldırıp,kaldıramayacağımdan emin olmadığım için bu ilk yazıyı yazacağım günü erteleyip duruyordum.Çünkü biliyorum ki insan takip ettiği blogları hergün ziyaret ediyor ve eğer yeni bir post yoksa hüzünle takipçisi olduğu bir diğer bloğun yolunu tutuyor.Ben şimdilik kendi çalan kendioynayan bir blogcu olacağım evet,takipçim yok ve belki uzun bir müddet de olmayacak evet.Ama yine de insan bir iş yapıyorsa tam yapmalı.
 Neyse gelelim blog yazmaya bu kadar uzun zaman bekledikten sonra neden bugün başladığıma.Takip ettiğim bloglardan biri olan ''Günün Çorbası'' bloğunda bu postu http://gununcorbasi.blogspot.com/2013/08/kzlarla-bir-aksam-pms-oncesi-bir.html#more
okudum.Sonra altındaki yorumları okudum ve adsız bir yorumcunun yorumuna cevaben birşeyler yazmak istedim.Yazdım ,yazdım ,yazdım.Göndermek için profil seçmem gerekiyordu.Şifremi hatırlayamadığım için anonim olarak göndermek zorunda kaldım.Veeee o an itibariyle ben de ''adsız'' oldum iyi mi? Sonra dedim ki vakit bu vakit .Artık kaçmak yok.Hadi bakalım başla,ya şimdi ya da hiç. :)
 İşte kısa hikayem böyle.
 Bundan sonra sıkı okuyucusu olduğum blog dünyasına yazarak da katılacağım.
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder