9 Eylül 2013 Pazartesi

Okula Saatler Kala

 Yaz bitti,kış geliyor,kardeş gitti vs. vs. Sürekli bir durum raporu verme halindeydim kendi kendime.
Özellikle bayram tatilini bitirip,üstüne de yaz tatilini hiç edince ,insan deriiin bir hüzne kapılıyor.
Kardeşimin gitmesine birkaç gün kala başlayan hüzün hali,yaz tatilinin iyiden iyiye bittiğini ve üstünden kalkmakta bizi zorlayacağı kesin olan bazı rutin sorumlulukların başlayacağını idrak etmemden kaynaklanmıştı.Artık bundan kesinlikle eminim.

 Veee işte beni çok korkutan büyük güne saatler kaldı.Duru yarın okula başlıyor.Alt tarafı anaokulu,her çocuk benzer durumları yaşıyor diyeceksiniz,biliyorum.Ama bu benim gerim gerim gerilmeme engel olamıyor maalesef.Son günlerde öyle rüyalar görüyorum ki rüya görmekten dinlenemiyorum diyebilirim.
Okul araştırması yaptığımız günlerde yaşayacaklarımızı az çok her okulda ufaktan fısıldamışlardı kulağımıza.O yüzden hazırlıklıyım aslında.Ama tabii pratik her zaman teorikten daha etikili oluyor.Yarın hepimiz anlayacağız ;gelecek günler bize neler gösterecek.Gerçi olacakların üç ay gibi bir süreçte değişkenlik göstereceğini de öğrettiler bize.O yüzden yarın koşarak giden çocuk,üç gün sonra tepinerek ''ben okula gitmek istemiyorum'' diyebilir.

 Her neyse ben bütün rüzgarlara göğsümü açtım.Taş gibi bir irade ile üstesinden geleceğim bu yeni durumun da.


                          

1 yorum:

  1. Herşeyden önce umarım blogunu ihmal etmez ve sık sık yazarsın hayatım...

    Duru'ya gelince bende de heyecan korku ve gerilim dışında garip bir hüzün var.. Evet hüzün, çünkü bizim minicik kızımız tahsil hayatı denen o uzuuuun yola baslıyor.. Büyüyor.. ve biz yaşlanıyoruz.

    Belki bu sevinilecek birşey ama garip bir hüzün var içimde...

    Neyse ben bizi daha eğlenceli günlerin beklediğini düşünerek blogundan cekiliyorum..

    "İşte mutluluk" daim olsun hatta evde işte heryerde mutluluk olsun :)))

    YanıtlaSil