4 Temmuz 2011 Pazartesi

Kızım bizi çok özlüyor

Hafta sonunu dolu dolu birlikte geçirince küçük kızım sabah anneannesine giderken biraz
sıkıntı yaratıyor. Bugün de öyle oldu.
Annem hemen onu balkona çıkarıp ,arkamızdan el sallatmaya çalıştı.
O kadar mahsundu ki !!!
Akşam küçük kurabiyemi aldık, evimize geldik. Yemeğimizi yedik.
Ve o her zamanki gibi beni ve babasını elimizden tutup, çekiştirdi ve uyku saati olmadığı 
halde yatak odasına götürdü. Bir şekilde yatağa çıkıp, yatmamızı sağladı.
Babasının kolunu aldı, benim kolumla birleştirdi. Sonra şöyle bize uzaktan bir bakıp, güldü.
Ve geldi ikimizin kolunun üstüne yattı. Sonra kalktı, biraz geri çekilip, yine güldü ve yaklaşıp,
beni ve babasını öptü.
İnanılır gibi değil, bizi bir araya getirip,b akıp bakıp mutlu oldu.
Bu hareketleri bütün hafta devam etti.
Hatta bazen beni alıp, götürdükten sonra, yatak odasında babasını hatırladı. Beni orada bırakıp,
Babba' diye koşarak babasını da salondan getirdi ve yanımıza yatırdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder