18 Temmuz 2011 Pazartesi

Kutu kutu pense

Dün gece pişikleri dolayısıyla çok kötü bir gece geçirip, çok ağlayınca artık bir
dermatoloğa götürmeye karar verdik.
Annemden rica ettim, Zeybek Tıp Polikliniğine götürmesini istedim.
Doktor o kızarıklıkların mantar olmadığını ,içtiği bir ilacın idrarında kalıntı bıraktığını
bu nedenle de kızardığını söylemiş.
Son günlerde ilk kez yediği bir şey de olabilir demiş.
Düşündüm, düşündüm son günlerde en çok yediği şey karpuz ve domates.
Karpuz böyle bir şey yapmaz ama domates suçlu olabilir.
Bu yüzden bir süre çiğ domates yemeyeceğiz :(
Bu arada kızım bir şekilde 'kutu kutu pense' oynamayı öğrendi.
Halası büyük çocuklara oynatırken o da müdahil olmuştu bir gün.
O gün bu gündür, ara ara ben de oynatıyordum.
Şimdi elimizi tutup, bizi odasına veya yatak odasına götürmeye kalktığında
hemen kutu kutu pense pozisyonu alıyoruz.
Biz söylemeye başlayınca O da 'kutu kutu pense' diyor artık.
İnanamıyorum yaaa.
Benim küçük kurabiyem, artık böyle uzun uzun sözcükleri söyleyebiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder