19 Temmuz 2011 Salı

Birlikte oynamak çok güzel

Bu akşam babaannemiz geldi bize. Çünkü yarın öğleden sonra Amasya ya gidecek.
Ve bir ay olmayacak, gitmeden önce Duru yu görüp, öpüp koklamak istedi.
Sinan iş çıkışında önce annesini aldı sonra Duru yu almaya annesiyle birlikte gitti .
Yani Duru Hanım eve babaannesiyle birlikte girdi.
Veee kapıyı açtığımda benim kucağıma gelmeyi reddetti.
Bütün akşam babaannesine sardı.
Hiç oturtmadı desem yeridir. Yani her akşam bana yaptıklarını babaannesine yaptı.
Bir ara klasik elimizden tutup, bizi bir yerlere götürme faslına başladı.
Ama babaannenin elini tuttu, babanın elini tuttu, benim elimi tutamadı.:)
Üç kişinin elini aynı anda tutmayı başaramadı tabii.
Babasınınkini bırakıp, benimkini tuttu be kez babası hemen oturdu. Bu kez yine
babasını yakaladı. Çok yoruldu çoook.
Oldukça yorucu bir şekilde bizi toparladı ama biz odadan çıkmayı reddedip,
çaktırmadan kutu kutu pense oynamaya başladık.
Bu oyunu oynarken çok eğleniyor. Herhalde bizimle aynı olaya müdahil olmak
onda değişik duygular uyandırıyor.
İki gecedir hava çok sıcak olduğu için sere serpe uyuyalım diye salonda yerde
yatıyoruz kızımla. Bir bakıyorum debelenip debelenip, gelmiş benim yastığımın
köşesine koymuş kafasını. O kadar güzel ki onunla böyle uyumak.
Hasta değilse, keyfi yerindeyse geceler çok güzel.
Arada uyandığımda o masun suratını,kollarını bacaklarını öpmek ,öpmek,öpmek….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder