5 Ocak 2011 Çarşamba

Çocuklar hasta olmasın

Bu günlerde durumumuz hiç iyi değil,
Duru hasta. Peditus içiyorduk. Doktor 5 günden fazla devam etmeyin demişti.
Biz de 3 gün içirip bırakmıştık. E zaten iyileşmişti de.
2 gündür yine kötü, burnu akıyor, tıkanıyor, temizletmiyor. Temizlerken ağlıyor.
Okyanus suyu aldık, bebekler için minik göz damlası gibi plastik tüpte.
Ağlasa da kullanıyoruz mecburen.
Dün akşam yine ateşliydi, boş boş bakıyordu etrafa.
Calpol içirip, yatırdık. Gece 3,5 gibi uyandı ateşi artmıştı. Yine calpol içirelim dedik.
İçirmemizle kusması bir oldu. Üstümüz, başımız yatak rezil oldu.
Korktu bu seferde ağlamaya başladı.
Sabah uyurken çıktım, ateşi düşmüş gibiydi.
Bilmiyorum yaa, iyileşti derken yeniden başlıyor. Ne yapmalıyım bilmiyorum.
Bu akşam Özlem gelecek, ona bir muayene ettireceğim olmazsa doktora gideceğiz.
Ama doktor 38 derecenin üstüne ateş demiyor ki.
Bizimki max. 36,5 oluyor. Ama o da duru için çok işte.
Bu ateşte bile huysuz ağlamaklı ,sürekli kucakta.
Sabahları mümkünse Duru ya görünmeden çıkıyorum evden.
Şu an o insanların söylediği, ''hadi annecim ben şimdi gidiyorum işe, para kazanıp,
sana süt alıcam, mama alıcam'' hikayeleri için çok erken.
Boşu boşuna ağlatmanın anlamı yok çocuğu.
Anneme bırakırken de çaktırmadan Sinan a bırakıp çıkıyordum.
Tabii mümkün olduğunca ,çünkü eğer karşılaşırsak, ağlıyor çocuk.
Ben sanki odadan başka bir şey için çıkıyormuş gibi çıkıp gidiyorum
arkasından el sallamıyorum henüz.
Duru nun da arkadaki dişleri çıkacak, herhalde eli bileğine kadar ağzında nerdeyse.
Bu hafta sonu Özgürlerin oğlanın Mert Efe nin doğum günü var.
Bizimkine de az kaldı. Ben de bu konuyu düşünüyorum işte ne yapsam neler ikram etsem 
falan diye.
Meltem gelecek Duru nun doğum gününde.
Genel olarak o da mutsuz alışamadı ve alışmak da istemiyor sanırım.
Hep bir mutsuzluk buluyor kendine.
Haksız değildir mutlaka, ben asla gitmezdim bile.
Amaaan hep böyle saçma sapan yani durumumuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder