12 Ocak 2011 Çarşamba

Orta kulak iltihabı aramıza hoşgeldin

Duru hastaydı çok. Geçen hafta çok ateşleniyordu. Gerçi 39 olmamıştı ama.
Dolven (ibufen, pedifen de aynı şeymiş) ve Calpol ü 4 saatte bir dönüşümlü olarak vererek 
dengeye sokabilirsiniz ancak dedi Özlem.
Nitekim bu şekilde normale döndü.
Burun akıntısı da geçmişti.
Ama gece ağlamaları kesilmedi.
Ağlayarak uyanıyor ve susmak için 2 yudum süt içiyor, açlıktan değil yani ,yarım saatte bir falan.
Ben de hastayım bu arada.
Dün doktora gittim.
Boğaz enfeksiyonu, antibiyotik verdi.
Öğleden sonra da Duru yu götürdük.
Orta kulak iltihabı olmuş. Ona da antibiyotik başladık.
Ama çocuklara ilaç vermek, damla damlatmak kolay mı sanki,
Evde kriz yaşanıyor sürekli. Bağrış çağrış,2 damla şurup içirebiliyoruz ancak.
Çok can sıkıcı yani durumlar.
Bu arada diş etleri çok şiş ve kırmızıymış.
Azılar geliyor dedi doktor.
'Eğer bugün gelmeseydiniz 2-3 güne acile gitmek zorunda kalırdınız kulağı için dedi.
Çok sancılı bir durumdur. Kaldıramazdı bu ağrıyı'' dedi.
2-3 gün önce oluşmuş ama daha yeni.
'Geçen hafta ateşi olduğunda gelseydiniz de ben göremeyebilirdim ''dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder