31 Aralık 2010 Cuma

İlk yılbaşımız

Bugün kızımın ilk yılbaşı gecesi olacak.
Değişik seçeneklerimiz vardı bu gece için. Davet edenler oldu ama Sinan evde geçirmek istedi.
Ben evde geçirmekten hiç hoşnut değildim bu yüzden de suratım çok asıktı.
Yemek bile hazırlamadım. Yattım uyudum, Duru uyuduğu sürece.
Uyandığımda Sinan lahmacun sipariş etmişti. Plastik tabaktan lahmacun yedik. :) :) :)
Sonra düşündüm, bugün bir daha geri gelmeyecek ve küçük kızımın ilk yılbaşı gecesi bu 
şekilde geçmemeli.
Bu düşünceyle, kalktım giyindim, kızımı da giydirdim. Benim yıllar önce hediye etmek üzere
örmeye başladığım pembe bir elbise vardı. Yarım olan bu elbiseyi kızım olacağını öğrendikten
sonra tamamladım. İşte kısa geçmişini anlattığım bu elbiseyi giydirdim kızıma,
ilk yıl başısının şerefine.
Sonra ona aldığım hediyeyi takdim ettim.
Hediye paketini açtı. İçinden çıkan kitabı gördü. Gözleri büyüdü şaşkınlıktan.
Sonra birer birer sayfalarını çevirip, ''pisi'',''pisi'' dedi. Sonra heyecanlandı ve sayfaları daha 
hızlı çevirip, ''pisi,pisi,pisi,pisi'' diye kendinden geçercesine konuşmaya başladı.
Bu görüntülerini videoya çektik. İzle izle gül bir durum oluştu.
Neyse ki sıkıcı bir yılbaşı akşamını güzel kızımın mutluluğu ve heyecanı ile neşeli bir hale
dönüştürmeyi başardık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder