31 Ocak 2011 Pazartesi

Gerçek 1 yaş :)

Bugün aslında gerçek doğum günümüz .Tam 1 sene önce bugün doğdu küçük prenses.
Kurabiye kuzumun ilk doğum günü için öyle heyecanlanmıştım ki .
Şimdi o heyecan ve yorgunluğun üzerine kendimi külçe gibi hissediyorum.
Hafta sonu çok yorucuydu, uykum var çok.
Ama hem cumartesi hem pazar günü organizasyonlarında inanılmaz keyif aldım.
Özellikle pazar günü çocukların mutluluklarını görmek çok güzeldi.
Hepsi ayrı ayrı mutluydu.
Ben bu ilk sene için olur bir daha olmaz diyordum böyle organizasyon ama
Dünü gördükten sonra herhalde her sene gücümüz vaktimiz oldukça, yaparız böyle bir şey.
Çocukları mutlu görmek insanı çoook mutlu ediyormuş.
En sona Derin ler kaldı. Çocuk gitmemek için ağladı.
1 saat daha oturdular. O kadar mutlu oldum ki…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder