24 Ocak 2011 Pazartesi

1 yaş doğum günü hazırlıkları

Tarih kısmını genellemem gerekir. Çünkü Duru nun doğum günü hazırlıkları hayatımızda büyük bir zaman kapladı.
Önceleri doğum gününde misafirlere dağıtmak için bir şeyler hazırlamak istiyordum aynı
doğumunda dağıttığımız gibi elle yapılabilecek bir şeyler.
Sonra düşünürken düşünürken, Ocak ın yarısını harcadım. 'Hiç böyle bir işe kalkışma,
yetiştiremez sıkılırsın' dedim kendi kendime.
Ama sonra dayanamayıp, başladım yine keçelerle uğraşmaya.
Keçelerden şirin mi şirin güzel mi güzel cupcake ler hazırladım.
Sonra tül içine yerleştirdiğimiz pembe badem şekerlerini kurdele ile bağladık arkalarına.
Mıknatıs da yapıştırınca buzdolabı süslerimiz hazır oldu.
Doğum şekerlerini dağıttığımız pembe süslü sepetimize koyduk. Fotoğraflar çok şirin :)
Bu hazırlıkla bitmedi tabii küçük hanım ın doğum günü hazırlıkları.
Misafirlere ne ikram edeceğimizi de uzun uzun düşündük günlerce.
Listeler hazırladık. Neyi kim hazırlar diye planlar yaptık.
Sonuç olarak şöyle bir liste çıktı karşımıza ;
*Peynirli rulo börek
*Patatesli/kıymalı muska börek
*Mercimek köftesi
*Yaprak sarması (Duru nun babaannesinden)
*Kuru patlıcan dolması (benim anneannemden)
*Tarçınlı kurabiye
*Havuçlu toplar
****veee ayıcıklı, kedicikli pastamız (Tatlı Hayat diye bir yerden sipariş ettik)
İlk doğum gününde pasta üzerindeki karakterlerin Duru nun tanıdığı ve 
isimlerini söyleyebildiği karakterler olmasını istedim.
Pastayı görünce heyecanlanıp, isimlerini bağıracağını sanmıştım. Ne yanılmışım.:(
Kıyafet olayına gelince…
Duru için çok kıyafet aradım. Hava soğuk olduğu için her bulduğum kıyafeti alamadım tabii.
En sonunda bulduğum pembe simli triko bir elbisenin etek ucuna uygun renkte tül 
dikerek ,elbiseyi biraz daha parti temasına uydurdum.
Böylece Duru nun doğum günü elbisesi de hazır oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder