2 Ekim 2013 Çarşamba

Ne ile Uğraşmalı ?

 Zaman zaman çok bunalır insan.Ne yapsam ne etsem de biraz kafamı dağıtsam diye düşünür.
 Eskiden olsa işin içinden çıkamadığım böyle zamanlarda kendimi uykuya verir,ne yapacağıma bu arada karar vermiş olurdum.Ama artık eski geniş zamanlar yok.Öyle oraya buraya savrulup,aman uyurken bir fikir bulurum ne de olsa diye oyalanmak yok.
 Bir dönem kendimi örgüye vermeme,bir dönem yabancı dil kurslarına gitmeme,bir dönem açık öğretimde yeni bir bölüm okumama neden olan itici güç aslında tamamen birşeyler ile oyalanma ihtiyacımdı.
 Sonra artık ders çalışmasız,sınavsız uğraşlar istediğimi farkettim.Ve gerçekten el becerisi ve göz zevki gerektiren keçe obje çalışmaları ve kıyafet yenileme tarzı işler edindim kendime.
 
 Duru nun doğumu için yaptım ilk önce.
 Kapı süsü,misafirlere dağıtılmak üzere küçük hediyeler ve bu hediyelerin koyulacağı sepet....
 (Kapı süsünün fotolarını bulamıyorum:( ,sepeti de içinde 1 yaş doğum günü hediyelerinin olduğu halde aşağıda bir yerlerde görebileceksiniz. )  



                                                                                                                                                                                
 Sonra Duru nun 1.doğum günü için küçük hediyeler veeee yukarıda sözünü ettiğim sepet ...





                                                                                                                                                       Benim küçük kızımın doğumundan sonra bir arkadaşımın oğlu olacağını öğrendik ve bu kez O nun oğlunun odası için birlikte oda takımına uygun aksesuarlar yaptık.
 


 




 Daha sonra bu küçük oğlanın yani Duru nun deyişiyle Küçük Özgür ün doğumgünü kutlaması için hazırlıklara başladık.Zaman gerçekten çok çabuk geçiyormuş.Şimdi kronolojik olarak yazmaya çalışayım derken bunu tekrar idrak ettim.:)
 Küçük Özgür ün diş buğdayını da doğumgünü ile birlikte kutlayalım dedi annesi ,sevgili arkadaşım Gonca.Hal böyle olunca ortaya bunlar çıktı.


 
 
 Biz bunlarla uğraşırken bu kez Duru nun 2.yaş günü yaklaştı ve pek tabii hazırlıklar yine başladı.
Artık magnet olmasın zira insanların buzdolabının üzerinde yapıştıracak yer bırakmadık diyerek,bu kez bir yerlere mesela kapı kollarına asabilecekleri bir çalışma yapmak istedim.Ve ortaya bu çıktı.
 


 Bu arada ben bu işleri çok sever oldum.Sürekli bir bahane olsa da yine keçe ile birşeyler yapabilsem diye düşünürken buldum kendimi.Sonra bahaneye ihtiyacım olmadığına karar verip rahatladım.Madem ben keçelerle haşır neşir olmaktan hoşlanıyorum o halde neden yapıp,hediye etmiyorum ki insanlara dedim.
 Taaa okul yıllarından arkadaşım olan ve ne yazık ki artık İzmir de değil İstanbul da yaşayan sevgili arkadaşım Aylin in küçük oğlu için de bir oda süsü yapmak istedim.
  




 Daha sonra sıraya doğum yapacak arkadaşlarım girdi.Onlar için kapı süsü ve misafirlere verilecek isme uygun hediyelikler yaptım.
 Önce yine taaaa ortaokuldan arkadaşım Özlem in Küçük Duru su için bir kapı süsü hazırladım.
 





 Sonra iş arkadaşlarımdan Selgün ün Minik Yağmur u için kapı süsü ve ismine uygun bir hediyelik hazırladım.

 

 
 

Şimdilerde keçe ile münasebetim yine küçük hediyelikler ve ev aksesuarları şeklinde devam ediyor.Örneğin yeni favorilerim bunlar ;
 
 






 Bu işlerden hala çok zevk alıyorum ama bir tembellik hasıl oldu bende.Elime aldığım zaman bir iki uğraşıp,sıkılıyorum.
Bu ara kitap okumaya eskisinden daha fazla zaman ayırmaya gayret ediyorum.Elimde en uzun kalan kitap bile iki haftada mutlaka bitmeli mesela.Zaman hesabını yaparken,kitapları sadece serviste işe gidip gelirken okuduğumu gözardı etmeyelim lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder