4 Ekim 2013 Cuma

Haftasonu

Bugün haftanın son günü ve her zamanki gibi daha hafta başından bizim haftasonunda nelerle uğraşacağımız belli.
Aman dilimizi ısıralım da ani problemlerle o çok da istemediğimiz şeyleri bile yapmaktan mahrum kalmayalım.
Bu hafta sonu zorunlu bir alışveriş ve bir nikah var.Aslında aynı gün bir de kuaför ziyareti olacaktı ama hepsini halletmeye çalışayım derken nikahı kaçırabilirim ve bunun için çok kızarım kendime.
O yüzden sanırım kuaför işini pazar gününe ertelemek en mantıklısı olacak.
Pazar günü bir önemli işimiz daha var.Havanın ani soğuması ne giysem problemine yeni bir boyut kazandırdı.Ortalarda duran birkaç uzun kollu da kullanılınca  artık sanki bir daha hiiiiç kullanılmayacakmış gibi büyük bir zevkle kaldırdığımız kışlık veya yarı kışlıkları çıkaracağız.
Aslında ben bu saçma gibi görünen işleri yapmayı seviyorum çünkü bu işlere bir başlayınca farkında olmadan toparlanma işini abartıp,pırıl pırıl bir eve sahip oluyorum.Uzun sürmüyor olabilir bu derli topluluk hali ama bir iç huzuru verdiği muhakkak.
Aaaa nerdeyse unutuyordum.Bu pazar günü için yapmayı planladığım ,hatta yapmaya and içtiğim bir küçük iş daha var.Duru nun yatağını büyütmek.Yani yanındaki küçük etajerleri çıkarıp,yatağı benim içinde kullanışlı hale getirmek.

Defalarca benzer cümleler kurup;''Kızım bak,dizim ağrıyor.Sen yatağına yat ben de yerde yatayım.Senin yatağına benim bacaklarım sığmıyor.''dedim.Ama yok sonuç alamadım hiç birinde.Ya yere inip benim yanıma yattı ki bu yatak bulunan bir odada halı üzerine kıvrılmış iki insan görüntüsü verdiği için çok saçma oldu ya da ''Annem sen şimdi yat,üzülme.Babam benim yatağımı büyütünce rahat rahat yatarsın.'' diye beni teselli etti.
Türlü denemelerle yalnız yatmasını sağlamaya çalıştım ama zaman zaman travmatik tepkilerle karşılaşıp,''Amaaan zamanla beni yanında kendisi istemeyecek zaten,hazır bana sarılıp uyumayı istiyorken,ohh mis gibi sarılıp,uyuyayım kuzuma'' deyip,vazgeçtim.
Eee madem vazgeçtim kendi yatağımda tam gece yatmaktan (ne de olsa Duru nun yatağında başlayıp,kendi yatağımda devam eden ve bazen sabah yine Duru nun yatağında biten vardiyalı bir uyku düzenim var.) o halde olayı kendim için konforlu hale getireyim bari.
Neyse artık hafta sonuna psikolojik olarak da hazırım ve hepinize iyi ve az yorucu bir hafta sonu diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder