22 Ekim 2013 Salı

Duru ile şiddetli geçimsizlik

Ben biraz daha sakin davranmaya çalışıyorum Duru ya karşı.
Her ne kadar zorlansam da deniyorum.
Her şeyi ama her şeyin her aşamasını ben yapacağım diye çıkması delirtiyor beni.
Misal süt içip, yatacak (bekle hazırlayıp getireyim di mi?)
-dolaptan bardak alınacak-ben
-buzdolabından süt alınacak-ben
-mikrodalgaya konulacak-ben
(Tabii bu arada elinde süt dolu bardakla fırının kapağını açmaya çalışırken ,
süt çalkalanıyor, birazı dökülüyor.)
''Önemli değil annem, sileriz'' diyor. Deliriyorum ben bu arada...
Bitmediii,
-süte koyacağı nesquik dolaptan alınacak-ben
-kapağı açılacak-ben
-bardağa dökülecek, kaldırılacak vs vs -ben
-dolaptan pipet alınacak-ben
Ohhh nihayet bitti, içecek artık
sanıyorsanız fena halde yanılıyorsunuz
-içi süt dolu, pipetli bardak salona taşınacak-ben
Kazara bunlardan birini yapmaya kalkışırsanız
kavga ,kıyamet, gözyaşı veee cinnet geçiren bir anne ile
iki kat daha yoğun etkili çığlık
Bir gece daha böyle sona eremiyor, sadece sona ermeye hazırlanıyor.
Daha bunun, dişini fırçalama, gece okunacak kitapları seçme,
kaç kitap okunacağı hakkında pazarlık yapma,
ışığı kapatıp, gece lambasını açma vs vs gibi artçıları var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder