10 Nisan 2013 Çarşamba

Uyku halleri

Duru nun uyku sorununu yada belki O nun değil bizim sorunumuzu bunca büyüttükten sonra
biraz daha iyiyim.
Ama her şeyi daha da bozduğumuzu düşünüyorum.
Duru bizim yatakta asla yatmazdı ,ille de yatağım derdi.
Baktı dün ben onun yatağına yatmıyorum.
Ben seninle birlikte büyük yatakta yatacağım dedi.
Bütün gece bizim yatakta yattık birlikte.
Aslında uyuduktan sonra alıp, yatağına götürmekti niyetim
Ama uyanır da viyaklar diye cesaret edemedim.
Sinan da salonda koltukta uyumuş gece.
Yani ben Duru nun yatağında yatıyorum diye laf ediyordu.
Şimdi ben kendi yatağımda yatıyorum ama bu kez o yatakta yatamıyor.
Tam bir paradoks yani halimiz.
Gerçekten ağladığımı hissettiyseniz Bahar Hn çığım, hafta sonu bana fal bakıyorsunuz demektir.
Çünkü işyerinde öyle salya sümük ağlamam ben normalde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder