18 Temmuz 2013 Perşembe

İlkokul araştırması ve kafayı iyice yediğimin kanıtı

Ben ilkokul için yaptığım araştırmalardan sonra misak ı milli ve hakimiyeti milliye diyordum.
Bu son 4+4+4 değişikliği ile artık bunlardan hakimiyeti milliye ilkokul, misak ı milli ortaokul olmuş.
Ama adres dolayısıyla   Hakimiyeti Milliye yi bitiren, otomatik olarak Misakı Milliye geçiyormuş.
Bu iki okul o benim yaptığım listelerde özel okullardan sonra ,bize semt olarak uyan en iyi okullar.
Diğer iyiler alakasız ilçelerde (Aliağa ,Gaziemir vs)
Aynı ayarda okullar olduktan sonra bunları tercih ederim.
Ben çok uzak ,çocuk servisle oralara gitmesin diye başka okul arayışlarına da giriyordum.
Ama 3,5 yaşındaki çocuğumu servisle dünyanın bir ucuna gönderiyorsam,2 sene sonra hayli hayli gönderebilirim.
Tek sorun adrese dayalı kayıt sistemi sorunu.
onun için de bahar paralı bizim eve naklettirirsiniz kendinizi dedi.
Serviste ihracata yeni başlayan bir kadınla konuşuyorduk.
Onun oğlu şimdi ortaokulmuş ve bu iki okulda devam ediyormuş.
Zamanında Hakimiyeti Milliye ye yazdırırken Şirinyer de oturuyorlarmış.
Oradan gidiyormuş çocuk Güzelyalı ya.
Şimdi de Olimpiyat Köyü nde oturuyorlar.
Yani hala okuluna oldukça uzak çocuk.
Bunun nakil işi için bir hileli yol bulmak lazım.
İşte ''eşim iyi bir iş teklifi nedeniyle Adıyaman da çalışacak, ben de çocuklat ek başıma yaşamamak için
teyzemin, dayımın vs vs nin yanına yerleşeceğim, çünkü okul çıkışında çocuğumu onlar karşılayacaklar''
deyip nakil yaptırabilirim, diye düşündüm dün gece yine sahurda :)
Belki üzerine bir fatura alman gerekiyormuş.
Su veya telefon faturalarını üstüme alırım diye düşündüm.
Hatta 2015 te kayıt olacakları için önümüzdeki yıl ortasında nakil yapayım da okul yüzünden olduğu çok  
çakılmasın dedim.
Yani dün gece neredeyse hiç uyumadım yine.
Akşamı nasıl edeceğim bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder