19 Temmuz 2013 Cuma

Duru,Can ve klasik erkek davranışları

''Bahar Hn ın mailinden alıntı…''
Can hemen dudaklarını buzdu ağlamaya ramak kalmış bi tavırla
Ama olmaz anne bizim okula gelmesi lazım dedi.
Neden Can dedim ? Olmaz anne o okulda yalnız kalır korkar dedi :)
Bizim okula gelirse ben varım korkmaz dedi :)
***Demek ki erkeklerin koruma kollama güdüsü genetik :)
Can ın Duru yu bu kadar sevdiğini bilmiyordum.
AKD ile görüşürken bizi Burcu Hn la konuşurken gördü.
Merdiven in trabzanlarının arasından bir süre seyretmiş, ben farkettim ;
-Aaa Can merhaba dedim.
koşa koşa yukarı çıktı.
-Duru nun annesi gelmiş, Duru nun annesi gelmiş...diye en az 5 kere söyledi.
Sesi aşağıya kadar geldi.
Burcu Hn a da biz gitmeden önce bahsetmiş, bugün Duru gelecek benim arkadaşım falan diye.
çok şaşırdım hakikaten.
Tabii aynı okulda olmaları güzel olurdu.
Ama işte olmayınca da olmuyor.
Haklısınız ,bazı alışkanlıklar kesinlikle genetik.
Erkek ve kadın bu kadar net farklılar.
Mesela Duru ,Mert Efe ye bir şey anlatıyordu bir keresinde
konuyu hatırlamıyorum.
Duru o cevap vermedikçe en az 3 kez daha sordu.
En sonunda Mert Efe hiç kendi oyununu bozmadan,
''Hııı çok güzel''
diye cevap verdi.
İşte ömür boyu bu böyle olacak.
Kadınlar anlatacak, anlatacak.
Konu ne kadar önemli olursa olsun, erkekler hııı diyecekler.
Bu arada benim içimde bir sıkıntı mı desem, gerginlik mi, tedirginlik mi
nasıl olacak?
Hata mı yaptım, bu kadar uzağa gönderirken.
O kadar uzun yola servisle nasıl gidecek?
Biliyorum bir tek o değil ,ama ne bileyim işte ilk olacak ya ,o yüzden herhalde çok tedirginim.
Bir de malum ben araba kullanamıyorum ya
oraya taksi ile gitmekten başka şansımız yok ,herhangi bir durumda.
amaan işte
bu işi çözemedim bir türlü, korkuyorum, araba kullanma konusunda kelimenin tek anlamıyla hissettiğim bu:
Korku
Kısmet artık
Umarım her şey normal bir şekilde hallolur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder