6 Aralık 2010 Pazartesi

Doktor kontrolü

Sabahtan Duru yu doktora götürdük.
Hem genel kontrol hem de eğer iyiyse grip aşısının 2. Dozunu yaptıralım diye.
Ben 2 haftadır randevu almak için çarş.perş. aradığım için cts ye vermiyorlardı randevu.
Ben de en sonunda pazartesi sabah ilk randevuyu istedim. Yoksa 3 hafta gecikecekti.
Genel durumu iyiymiş. Sadece çok çok az kilo almış.2 ayda 300gr almış sadece.
Eee hiç bir şey yemiyor. Mümkün olsa sadece süt içecek.
Pişikleri için iyileştirici kremler verdi, hametan dan farklı olarak.
1 tanesi sadece sabah akşam birer kez kullanılıyor.10g lık bir küçücük tüp.
Bu tedavi amaçlı bir şeymiş.
Diğerini her alt açmadan sonra kullanabilirsiniz dedi.
Çinko içerikli bir şeymiş, diğerlerinden daha etkiliymiş.
İshali için de bir damla verdi ama sanki bu günlerde iyileşiyor gibi
,biraz daha bekleyeceğim onu vermek için.
Çocuğu bir de kabız yapmayalım.
Geceleri ağlayarak uyanıyoruz.
Ve eskiden uyanınca süt içiyor, susuyorduk.
Şimdi süt de içmiyoruz doğru dürüst, sadece ağlıyoruz.
Diş herhalde tek nedeni.
Başka ne olacak? Dün doktordaydık, her şey yolunda dedi.
Alt dişlerinden bir tanesi daha patlamış dedi, ben görmedim gerçi ama..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder