29 Kasım 2010 Pazartesi

Kasım ayı genel durumumuz

Geceleri 2 kez kalkıyor.
Bir saat 1.00-1.30 arası 
Bir de 4.00-4.30 arası 
Zaten termosa mama için kaynar su, başka bir sürahiye de kaynatılıp soğutulmuş su koyuyorum.
Biberonların içine de mamayı toz olarak koyuyorum.
Ağladığında hemen mutfağa koşup, sulandırıyorum.
Gece altını açmıyorum.
Annem söyledi bana.
Yatarken değiştiriyorum, bir de sabah işe giderken ya ben ,
Yada uyuyorsa ,uyandırmamak için ben çıktıktan sonra Sinan değiştiriyor.
Gece ilk zamanlar Sinan soba yakıyordu odada.
Ben de sadece battaniye örtüyordum.
Sonra şu soba işine bir son verelim dedim.
Şimdi yorgan örtüyorum.
Üzerinde kolsuz bodysi var, atlet niyetine, üzerinde de uzun kollu bir penye üst var.
Üzerine yorganın nevresimi buz gibi üşütmesin diye, penye battaniye ve bebek yorganı
örtüyorum.
Üstünü tamamen açmıyor. Kollarını dışarı çıkarıyor sadece.
Ama ben kendim ile kontrol ediyorum.
Ben de atlet ve uzun kollu  penye tshirtle yatıyorum.
Ve üzerime de yorgan ve battaniye örtüyorum.
Hatta ben kollarımı dışarı da çıkarmam yatarken.
Aslında battaniye fazla bu mevsimde ama,
Sinan ı da başka türlü yatıramıyoruz.
Mecburen böyle idare ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder