6 Kasım 2010 Cumartesi

Duru ile gezmeye çalışmak

Bugün Duru yla Pınar ın bebeği Masal ın bebek mevlüdüne gittik.
Akşam Manisa dan arkadaşımız misafirimiz olacağı için annem  Cuma dan geldi. 
Kız gelecek diye sabah 6.30 da kalktım
Mutfağa daldım
Annemi Cuma dan çağırdım ki sabah Duru yu tutsun diye
O Duru yu tutarken ben mutfaktaydım, Sinan da evi toparladı
Koştur koştur, toz al, banyoyu yıka, lavaboları fırçala.
Fön çek, giyin, çocuğu giydir evden çık.
Oradan çık koşarak eve gel.
Börek yap.
Duru bugün  mavi elbisesini ve taşlı-pullu bolerosunu giydi.
Minik kuzu tam mevlüt ün ortasında
Burada ifade edemediğim, ama dudaklarının arasında tükürükler saçtığı gürültülü bir ses çıkardı.
Pııırffff,pırrfff gibi bir ses.
Herkes gülmemek için zor tuttu kendini.
Salondan nasıl çıkaracağımı bilemedim.
Yeni öğrendi bunu.
Sıkılıp, sinirlendiğinde yapıyor.
Dudaklarını öne uzatıp, böyle ses çıkarıyor.
Mevlüt sonrasında benim minik kızım  dolmalardan yedi iştahla.
Bu arada eve kızla birlikte girdim, yolda buluştuk
Özgür ve Fatma da geldi akşam
Duru ve Mert Efe nin bol bol fotoğrafı var o güne dair.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder