11 Ağustos 2011 Perşembe

Çal çal oyna

Bu sabah Duru uyurken çıktım. Sabah uyanınca bütün odaları hatta balkonu bile gezip beni
aramış. Ve 'anne yok' ,'anne yok' demiş .
Gün içinde annemle konuştum. Kızım ne yapıyor diye sordum.
'Ne yapsın ,oruçlu ağzımla beni maymun ediyor' dedi.
Anneme 'kalk,kalk' diyormuş. Annem kalkınca da 'gel,gel' diyormuş.
Meltem in odasına götürüyormuş. Orada davulu varmış oyuncak.
Anneme 'otur ,otur' deyip yere oturtup, eline de davulu veriyormuş.
Annem davulu çalmaya başlayınca ,karşısına geçip 'lay lay lay,lay lay lay' diye döne döne
oynuyormuş. Annem davulu yere bırakınca ,o da oynamayı kesip, davulu alıp, yine annemin 
eline tutuşturuyormuş.
Annem ' bu şimdiden böyle yaparsa altı ay sonra ne yapacak kimbilir' dedi.
Ben de 'altı ay sonra o çalacak ,sen oynayacaksın herhalde' dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder