8 Ocak 2013 Salı

Hadi uyuyalım artık

Duru gece yatarken benimle oynamak için enteresan oyunlar geliştirdi.
'Hadi annem, el işe gitmece oyunu oynayalım mı?''
'Oynayalım. Nasıl oynayacağız?''
Bu oyuna göre onun ellerinden biri kız diğeri erkek çocuk oluyor.
Benim de ellerimden biri anne diğer baba oluyor.
Anneyle kız ,kibar bir ses tonunda, babayla oğul da erkek gibi sert bir ses tonunda konuşuyorlar.
kız: işe mi gidiyorsun annem?
anne: evet kızım.
oğlan: işe mi gidiyorsun baba?
baba: evet oğlum.
kız: annem, cep telefonunu, çantanı aldın mı?
anne: aldım kızım, hadi akşam görüşürüz.
kız: tamam annem.
(eller bir kukla edasıyla koşa koşa işe gider ve koşa koşa işten gelip, kızına sarılır.)
oğlan: baba, cep telefonunu  aldın mı?
baba: aldım kızım.
oğlan: öbür cep telefonunu da aldın mı?
baba: aldım kızım.
oğlan: küçük çantanı aldın mı?
baba: aldım kızım.
oğlan: küçük bilgisayarını aldın mı?
baba: aldım kızım.
oğlan: büyük bilgisayarını da aldın mı?
baba: aldım kızım.
(eller bir kukla edasıyla koşa koşa işe gider ve koşa koşa işten gelip, kızına sarılır.)
zavallı ben: tamam artık Duru uyuyalım hadi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder