21 Nisan 2011 Perşembe

Ah Duru ah

Duru kuduruk. İnatçı. Çok yorucu…
Buzdolabının kapağını açmayınca atıyor yere kendini, bulaşık makinasının kapağı için ağlıyor.
Eline pis viledayı alıp, evi siliyor.
Islak şeyleri elinden alınca ağlıyor.
Sürekli banyo kapısında fırsat kolluyor viledayı kapmak için.
Annemler de diyor gündüz akşamkinden bir nebze daha iyi diye.
Bize özellikle de bana daha bir inat davranıyor.
Haklı ,ne yapsın o da böyle alıyor öcünü bizden.
Walla herkesin kendine göre bir sistemi olmalı.
Ben bana mantıklı gelen önerilerini dikkate alıyorum  uzmanların ama kafam almadıysa 
yapacak bir şey yok.
İstediği kadar psikolog olsun, çocuğumun üzüldüğünü daha doğrusu(üzülmesi demek doğru 
olmaz çünkü bazen benim yaptıklarıma da üzülüyor) psikolojisinin benim istemediğim 
bir yöne gittiğini görürsem veya düşünürsem uygulayamam o önerileri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder