21 Ekim 2013 Pazartesi

Yok artık

Duru genel olarak huy değiştirdiği için beni çok zorluyor.
Her şeye ama aklınıza gelecek her şeye ''ben '' diyor.
'ben yapacağım' ,'ben söyleyeceğim', 'ben açacağım' , ben,ben,ben....
Bu ben de bir cinnet ,cinayet hali yaratıyor doğal olarak.
4 yaş sendromu olma olasılığı yüksek olmakla beraber,
hastalığının sürmesinin de etkisi var.
Bayramdan önceki hafta sonu öksürüyor diye doktora götürmüş,
ayrıca 1 hafta kadar önce antibiyotik kullandığımızı ,kulağındaki sorunun iyileşip,
iyileşmediğini de kontrol etmesini istemiştik.
''aman gözünüz aydın, kulağında sorun yok. öksürük için bu şurubu kullanın,
sorununuz geçmezse pazartesi yarım gün çalışıyorum, tekrar gelin görüşelim'' dedi doktor.
Bizimki pazar günü yıktı ortalığı kulağım ağrıyor diye.
pazartesi tekrar gittik doktora.
''aaa orta kulak iltihabınız tekrar etmiş. 7 iğne'' dedi adam.
İğne yerine şurup aldık biz, çünkü adama güvenemedik,
Bir gün önce geçmiş deyip, ertesi gün 7 iğne verince inandırıcı gelmedi.
Bayramın 3 . günü Balıkesir e gittik.
Sinan ın abisi muayene etti ve ''ya çocuklar bu çocuğun kulağında galiba böcek var ''dedi.
Hastaneye gittiler, oradaki aletler daha gelişmiştir diye.
hakikaten böcek varmış.
Evden kbb uzmanını çağırmışlar, adam çıkarmış.
''şimdilik bu şişe antibiyotik bitene kadar kullanın, ama sonra mutlaka bir uzmana gidin ve
kulak zarındaki iltihabı dışarı çıkarsın, çünkü bunun antibiyotik ile geçeceğini sanmıyorum ''demiş.
ilaç koleksiyonumuza birkaç ilaç daha ekledik böylece...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder